Garantie en klachten

Ik heb een ander artikel ontvangen dan het bestelde artikel
Uiteraard proberen we bij de uitlevering van je bestelling geen fouten te maken. Toch kan het gebeuren dat je een ander artikel ontvangt dan je hebt besteld. Als dit het geval is sturen wij je uiteraard alsnog het juiste artikel op! Neem contact op met de klantenservice om melding te maken van de verkeerde levering en wij lossen het voor je op. Bel op 03 - 369 5060 of mail naar webshop@alletheorieboeken.be.

Ik heb een klacht
We doen er alles aan om onze diensten zo goed mogelijk te laten verlopen. Mocht je toch een klacht hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij gaan dan op zoek naar een gepaste oplossing! Voor klachten kun je terecht bij een van onze medewerkers. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: op 03 - 369 5060 of via email:webshop@alletheorieboeken.be. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie op je klacht. Ben je niet tevreden over de klachtafhandeling dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).